?

Log in

No account? Create an account
Veruca's Journal [entries|friends|calendar]
Veruca

[ website | how i do ]
[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ calendar | livejournal calendar ]

an entry to remind myself of what ive been doin... [26 Jan 2008|09:18am]
08 has been great so far.

work has been crazy nuts...but keeping me busy.

ive been recruited to play drums for sister funk.
talk about keeping me busy...they basically own my snatch for the next 6 months...
show dates can be found at many locations...
www.myspace.com/christinelmalash
www.myspace.com/sisterfunkcom
www.sisterfunk.com

her and i still hanging out...uncommited, of course.

on the downside, my mom has been dead for over 3yrs now. it sux.
so much has happened in that small window.
1 comment|post comment

[21 Oct 2007|02:01pm]
i love being alive.
2 comments|post comment

[02 Sep 2007|11:46pm]
[ mood | indifferent ]

her and i hung out tonite.
i knew she would call....and my intuition is weirding me out.

shes so willy nilly with this shit, and i, for once, am the one analyzing everything.
our rolls have totally reversed.
its weird.

i dont even know anymore.
who am i?

post comment

[26 Aug 2007|12:16am]
wow.
after nearly year since we last spoke, she contacted me tonite.
and after an hour long conversation, i actually feel really good.

oy, i hope i didnt open a can of worms.
post comment

[15 Aug 2007|06:28pm]
wow. mid august already.

ive done little in terms of recreation this summer.
this is pretty much the first summer ive been single in the past 5yrs or so.
its kinda weird.

like, 'we' usually go camping or something. and 'we' do whatever with our other friends, who are subsequently couples.

but, people break up, people move.
some people just move on. some tell u to fuck off. others seem to just evaporate.

ive been in ct for a bit over a year now, and ive learned so much this past year.
stuff i rather not have.
ignorance is total bliss.
post comment

appendages [21 Jul 2007|04:49pm]
[ mood | grossed out ]

3 nites ago, i dreamed that part of my pinky finger on my left hand got chopped off.

last nite, i dreamed that the toes on my left foot rotted and were no longer.

wtf???
ugh, im going shopping.

post comment

appendages [21 Jul 2007|04:49pm]
3 nites ago, i dreamed that part of my pinky finger on my left hand got chopped off.

last nite, i dreamed that the toes on my left foot rotted and were no longer.

wtf???
post comment

barslides and fireworks. [23 Jun 2007|09:21am]
yea, life is good.

still enjoying my time in the CT.
i feel like im constantly partying and working in between that.

ive been reading a ton o'books, cause thats what the train will do to u.
fanny flagg is an awesome writer.

ive started putting together a bunch of songs that i wrote in the past year and a half or so.
i bought a new mixer. not the kitchen kind, but the recording kind. but the mics i ordered have been on back order for over a month. it sux.
at least ive been learning how to use the stack that has been in the front hall for 10 years.

i also put together a myspace profile of my stuff
www.myspace.com/christinelmalash

im also gonna start back up with boxing again.
next session starts 6-29ish.
i needed the 8 weeks off.

time to watch some brit tv before i start my day.
post comment

[02 Jun 2007|12:54pm]
[ mood | excited ]

played a show with sister funk last nite.
i had soooooo much fun.

not since ankora have i played with other people who truly make me all giddy and excited and whatnot about playing music.

the show totally ruled.

yay!

1 comment|post comment

vaca [13 May 2007|08:47pm]
got back today from vacation.

visited joe in VA, and had a wonderful time. did some hardcore biking and ate wayyyy to much.

trekked up to my old stomping grounds in MD and had more adventures.
i missed MD so.

::sigh::

xtina and i want to start our own professional vacationing company.
we're looking for sponsers...ie, winnebego, ect to sponsor us to go on vacations. hopefully, all will work out.
day jobs suck.
post comment

niiice [22 Apr 2007|10:51am]
played an ENTIRE 2 hr set with sisterfunk last nite on 2 hrs notice.
i LOVE being a musician.
post comment

todays thursday, which means that tomorrow is friday. [29 Mar 2007|09:35am]
[ mood | creative ]

yay for upcoming weekend!

i will be turing 27 in a week, im so knocking on 30s door.
me, 30? me OLD? me with WRINKLES????

so, im beginning to get that feeling that i need movement in my life. again.
this is turning into a vicious cycle.

example...
when the job situation in MD was getting bumpy, i made a plan. i carried out my plan, and here i am.

ive been very happy since i moved back to Ct.
life is practically a non-stop party, ive a better job, and everything is for the most part, in balance.

seems like now that ive had the chance to unwind and really feel a sense of comfort (havent been truly comfortable in at least 4-5yrs), im ready for....a project...change...something.

like, i set a slew of goals when i moved here in july, and ive reached a few of them already.
the biggest item on the 'to do' list is to purchase some sort of property.
but now, i dont even know if i wanna do that. cause, do i really wanna stay here? winter in CT sux. i was def spoiled by MD and its mild winters.
::sigh::
i really wanna travel. i wanna visit CA. i wanna spend some time in the dirty south. i wanna learn more. i want another degree. i wanna be a drummer in a touring band.

sitting behind a desk all day in a high rise watching life fly by is not helping any.

why do i want so much?

post comment

and further more... [01 Mar 2007|09:34pm]
[ mood | nostalgic ]

the memory of certain people totally ruin the whole 'omg, i looove this song!' experience.

like, if you were totally dating/doing/friends with a certain person, and u no longer speak/whatever with that person...listening to the song/album that the 2 of u shared is totally not cool anymore. sometimes memories suck.

1 comment|post comment

[01 Mar 2007|09:24pm]
[ mood | busy ]

wow.

so, im putting more music on my mp3 player....and im going through some old cds.

i came across a few where im like "oooh, i remember this song, it f'ing rocks!'
then i put it in to listen and them im like 'why the f did i buy this??? it sux!'

apparently, my taste in certain music has changed over the years.

post comment

i havent really "updated" updated in a while. [25 Feb 2007|02:38pm]
[ mood | sleepy ]

so, i figured i would.

i had a great weekend, thus far.
friday, went to lizas for dinner. then i ended up in monroe and played guitar hero till 3am. talk about an addicting game.

sat was the first class of boxing that i signed up for. totally sore today. even my fingers hurt.

went 'dancing' with heidi on sat nite and saw a ton of people. i even saw that certain someone from a few yrs ago that ive been wanting to get in contact with since ive moved back. she looks good.

today is band practice and we're auditioning a singer.
should be fun.

works been pretty good. no complaints.

i was in rhode island last week and it was different. the people talk funny and malls have like 3 stores in them.
saw sonic youth at lupos while we were there. they rocked ass.

things with her have been pretty awesome too.
im not used to being with someone normal.

had a concussion for the bulk of last week. the swelling is pretty much gone, and it only hurts a little when i brush my hair. but ive free starbucks up the wazoo, so not all was lost. so good!

ive also been watching 'gilmore girls' on dvd like its my job.

everything has been great since ive been back home. la la la

post comment

[19 Feb 2007|05:59pm]
i passed out in starbucks today, and now ive a huge lump on the back of my skull.
goodtimes!
1 comment|post comment

[18 Feb 2007|04:32pm]
[ mood | hungry ]

just got back from spending the weekend in RI.
havent been there in a few yrs.

saw sonic youth at lupos and that pretty much rocked face. kim gordon RULES!

Im feeling a lot right now that i cannot (as usual) put into words.
maybe some pizza will help clear my head.

post comment

[08 Feb 2007|09:04pm]
omg, anna nicole smith died. wtf???
post comment

[05 Feb 2007|10:07pm]
[ mood | discontent ]

holy shit, its fucking cold outside!

other than the above statement, life is good.

post comment

the F word. [09 Jan 2007|06:14pm]
today marks the 2yr anniversary of my mothers death.
time is flying by. i so cannot believe its been 2yrs.

my bro and i talked for a bit today.
and despite everything, hes doing so well. im really proud of him, and i know mom is too.
i just hope shes cool with the choices ive made.

so, as if the day couldnt be any shittier, i left my scarf on the train.
i actually found it while i was going through my moms stuff when she died.
so it was her scarf. hows that for irony?
i feel like such a heel.
not only was it a really nice and warm scarf, but losing something is so outta my character. especially on the train when i triple check the seat when i leave.
idiot.

and to further the damper on my day, i got a filling about 30 mins ago.
my face is numb and im eating gross soup cause i cant exactly chew without eating my face.
yea, goodtimes.

i want a beer.
post comment

navigation
[ viewing | most recent entries ]
[ go | earlier ]